בולגריה- יוני 2023

סופש ארוך שלקחנו ארנון ואני אחרי תקופה ארוכה ללא נסיעות בשל מותו של אבי האהוב והלידה של נועם אייזנר נכדנו הרביעי.
טסנו לסופיה וטיילנו בהרי הרילה ובערי פירין. ישנו 3 לילות בסמקוב ושני לילות בבנסקו. טילנו בהרי רילה לטיול של שבעת האגמים. עלינו ברכבל לגובה של כ 2200 מ, מעל לקו העצים ועשינו מסלול מעגלי בו עברנו דרך חמישה אגמים יפיפיים. המסלול היה מושלג בחלקו ומים זרמו מכל עבר. מראות קסומים ! אחד הטיולים היפים שעשינו אי פעם. משם המשכנו לBeli Iskar לבריכות חמות- קומפלקס ענק של סוגי בריכות מחוממות- תענוג!
ביום השני טיילנו במסלות 8 הגשרים. טיול שחוצה נהר. בדרך תפס אותנו גשם רציני אבל לא התרגשנו, קצת חיכינו שיחלוף והמשכנו רטובים ומרוצים. אחר הצהרים נסענו לאגם איסקר, נכנסנו לחוף מסודר ועשינו טבילה קרה ונעימה באגם.
ביום השלישי עברנו לבנסקו, בדרך עצרנו במנזר רילה המפורסם. בבנסקו מיהרנו ועלינו עם הרכב לפסגת Vihren והלכנו במסלול עד שגשם עצר אותנו וירדנו חזרה.
ביום הרביעי התאכזבנו כשגילנו שהמסלול שרצינו לעשות סגור בשלב זה של העונה. מסלול Gotse Delchev- גם היינו אמורים לעלות ברכבל לבקתה על שפת אגם ולצאת משם לטיול. במקום זה נסענו לעיירה שנקראת דברן לאורך נהר יפה. ליד העיירה גילנו אגם קטן ובו התרחצנו.
למחרת יום אחרון נסענו לכיוון סופיה. בפאתי העיר הלכנו במסלול לעבר מפל שעלה 500 מטר וירד אותם בחזרה. בדרך שוב גשם והכל חלק. יבורכו המקלות. ניפגשנו לארוחת צהרים עם אדריאן- מחמוד- הלקוח הבולגרי של ארנון. עשינו סיבוב קצר במרכז העיר, לשדה התעופה והבייתה!