טיולים מרכזיים תשפ"ב

בשנה זו טיילנו הרבה כמובן, הגבולות והשמיים נפתחו אחרי הקורונה.

את חג סוכות בילינו בטיול להר הגבוה בסיני. טיול אותו אירגנו בני משפחת שגיב- שגיא, עמיר, נועה, מעיין ואלון. איתם נסעו דורית, אורי לילך ותמר מרמת יוחנן ועוד חברים, אלי, יעל ואנחנו- ארנון ואני. טיול בהדרכת גיא שילה איתו טיילנו בשבועות האחרון. היינו במספר מקומות זהים, לא טפסנו על הקתרינה ועל הר משה, אבל טיפסנו להרים גבוהים, טבלנו בבריכות וישנו בבוסתנים. סיימנו את הטיול בבלו הול ובדהב.

במרץ הצטרפתי לנסיעת עבודה של ארנון לצפון איטליה. נחתתי במילאנו, הייתי עם ארנון בשלושה ימי עבודה כשהוא עובד ואני מטיילת ולאחר מכן טיילנו באיזור אגם קומו ואגם איזאו לסופש ארוך.

באפריל נסענו עם הדס ורועי, אדווה יעלי וסתיו לסיני. היינו שלושה ימים בנואיבה, לילה בראס אבו גאלום ושני לילות אחרונים בדהב. טיילנו לואדיות, שנרקלנו ונהננו מהשקט ומהיופי של סיני.

ביוני נסענו עם חדוה ודוד, אירית ואבנר, אידה ומירו- חבורת אגוז לציריך וטיילנו באיזור מפלי הריין בשוייץ וגרמניה, בחבל אלזס בצרפת ובדרום מערב שוויץ. טיילנו ביחד עשרה ימים, מהנים יפים ומאוד יקרים.

באוגוסט נסענו עם הדס ורועי לבוטסואנה. קנינו טיול שבני סיגל תפר לעצמו ולחבריו. הטיול ארך 18 ימים. טסנו דרך איסטנבול ליוהנסבורג, שם לקחנו את הרכב עם האוהלים על הגג. נכנסנו לבוטסואנה ונסענו דרך שמורות טבע צפונה. עברנו בשמורת מוקלידי, בשמורת הקרנפים ובשמורת פילי החול. נהננו משפע בעלי החיים. בצפון עשינו שייט ספארי על נהר הצ'ובה, עברנו את הגבול לזימבווי וטיילנו בשמורה האדירה של מפלי ויקטוריה. נסיעה חולית במיוחד לקחה אותנו דרומה דרך שמורת סבוטי למפגש עם חברת בוש לאק ספארי שלקחה אותנו לטיול פרטי של חמישה ימים באיזור דלתת האוקווגנגו. היו לנו תנאי שטח מפנקים וזכינו בעזרת המדריך המצויין לפגוש בשפע של חיות. בעיקר אהבנו את המפגש עם האריות. משם המשכנו דרומה. נכנסנו לשמורת קוצ'י שנמצאת במרכז הקלהרי, המשכנו לגברהון הבירה בדרכנו חזרה ליוהנסבורג והבייתה.

בין לבין טיילנו השנה גם בארץ: שני מפגשים משפחתיים אינטמים- אחד בעיו אל אסד- חגגנו יום הולדת לדור וביולי האחרון נפשנו כולנו בנהרייה. תענוג לבלות עם הבנים, הכלות והנכדים האהובים- אלה ועומר.

גם טיולים עם המשפחה הרחבה היו- חגגנו יום הולדת 60 לארנון במדבר. טיילנו בנחל ערוגות ובנחל דוד. השכרנו קראוון לכלות עם התנוקות ואנחנו ישנו בחניון צאלים.

עשינו סופש ביום המלח עם חבורת האגוזים.

טיילנו גם בנחל צאלים, בנחל יזרח רום ועוד.

האירוע המרכזי השנה היה ללא ספק החתונה של אלוני, צעיר בנינו עם מעייני האהובה. עתה אנו מחכים בכל יום ללידת נכדנו השלישי- בין לסער ויסמין.

מצפים בשנת תשפג לטייל ולהנות המון!